Ale kino+
alekino+
Ale kino+

KINO MÓWI

Kino Mówi: Polska

Kino Mówi: Polska

W listopadowym cyklu "Kino Mówi" przedstawimy cztery współczesne filmy polskiej produkcji, które wzbudziły nie tylko zainteresowanie widzów, lecz także uznanie krytyków. Obejrzymy nominowany do wielu prestiżowych nagród film POKOT, thriller psychologiczny WIEŻA. JASNY DZIEŃ, nominowany do Złotych Lwów obraz NIEWIDZIALNE oraz SERCE MIŁOŚCI - reżyserską wizję Łukasza Rondudy na temat burzliwej relacji Wojciecha Bąkowskiego i Zuzanny Bartoszek. Serdecznie zapraszamy na emisje w czwartkowe wieczory o godzinie 20:10!

Pokot

reżyseria: Agnieszka Holland, Kasia Adamik

obsada: Agnieszka Mandat, Jakub Gierszał, Wiktor Zborowski

Czechy, Niemcy, Polska, Szwecja, Słowacja, 2017

Pokot

Janina Duszejko jest emerytowaną inżynierką, miłośniczką astrologii i wegetarianką. Kiedyś budowała mosty na Bliskim Wschodzie, dziś mieszka samotnie w Sudetach. Pewnej zimowej nocy odnajduje ciało swojego sąsiada, kłusownika. Okoliczności śmierci mężczyzny są niezwykle tajemnicze, gdyż jedyne ślady, które znajdowały się wokół jego domu, to odciski racic saren. Duszejko, widząc niemoc policji, rozpoczyna własne, niekonwencjonalne śledztwo.

Wieża. Jasny dzień

reżyseria: Jagoda Szelc

obsada: Anna Krotoska, Anna Zubrzycki, Artur Krajewski, Dorota Łukasiewicz-Kwietniewska, Ida Kwietniewska, Igor Kwietniewski, Laila Hennessy, Małgorzata Szczerbowska, Rafał Cieluch, Rafał Kwietniewski

Polska, 2017

Wieża. Jasny dzień

Mula mieszka w wiejskim domu wraz ze swoim mężem Michałem i adoptowaną córką Niną. Dziewczynka właśnie przygotowuje się do przyjęcia pierwszej Komunii Świętej. Na parę dni przed wyczekiwaną uroczystością rodzinę odwiedza niecodzienny gość: niewidziana przez rodzinę od lat młodsza siostra Muli - Kaja, która jest biologiczną matką dziewczynki. Nieoczekiwana wizyta rozstraja podejrzliwą Mulę, która obawia się utraty dziecka. Jednak istnieje inny, ważniejszy powód, dla którego Kaja powróciła.

Niewidzialne

reżyseria: Paweł Sala

obsada: Halina Rasiakówna, Sandra Korzeniak

Polska, 2017

Niewidzialne

Spod podłogi starej szwalni wydobywają się ludzkie jęki, płacze i wołania. Zaciek na zagrzybionej ścianie przybiera coraz bardziej niepokojące kształty. W śmietniku na podwórku odkryta zostaje makabryczna tajemnica. Niejako dla przeciwwagi, w filmie występuje również młody, inteligentny i wykształcony Krojczy oraz tajemnicza Maria Miracle - symbol szczęścia i luksusu z "lepszego świata". Czy zamknięte w małej, ciemnej suterenie kobiety, "niewidzialne" dla społeczeństwa i wyzyskiwane przez nieobecnego pracodawcę, zdają sobie sprawę, że ta niemal niewolnicza praca daje im poczucie sensu i przynależności społecznej?

Serce miłości

reżyseria: Łukasz Ronduda

obsada: Jacek Poniedziałek, Justyna Wasilewska

Polska, 2017

Serce miłości

Film inspirowany życiem pary warszawskich artystów, Wojtka Bąkowskiego i Zuzanny Bartoszek - dwóch symbolicznych postaci polskiego krajobrazu sztuki współczesnej. Nieprawdopodobne metamorfozy Justyny Wasilewskiej ("Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej") i Jacka Poniedziałka ("Boisko bezdomnych").

Kino Mówi: Potwory

Kino Mówi: Ciało

Kino Mówi: Sierpiń

Kino Mówi

Kino Mówi: Realizm

Kino Mówi: Przemoc

Kino Mówi: W drodze

Kino Mówi: Po Oscarach

Kino Mówi: Scenariusz

Kino Mówi: Bez wyjścia

Kino Mówi: Forma

Kino Mówi: Trauma

Kino Mówi: Ekonomia

Kino Mówi: Wyparcie

Kino Mówi: Niezniszczalne. Siła jest kobietą

Kino Mówi: W rodzinie

Kino Mówi: Alegoria

Kino Mówi: Legenda

Kino Mówi: Norma

Kino Mówi: Opętanie

Kino Mówi: Uciekinierzy

KINO MÓWI: WOJOWNICZKI

KINO MÓWI: NADZIEJA

KINO MÓWI: ZAGUBIENI

KINO MÓWI: DUMA

KINO MÓWI: STAROŚĆ

KINO MÓWI: FESTIWAL FILMOWY PRZEZ CAŁY ROK W SIERPNIU

KINO MÓWI: FESTIWAL FILMOWY PRZEZ CAŁY ROK W LIPCU

KINO MÓWI: DYLEMATY

KINO MÓWI: TWÓRCY

KINO MÓWI: SAMOTNOŚĆ

KINO MÓWI: ROMANS

KINO MÓWI: SPOŁECZEŃSTWO

KINO MÓWI: KŁAMSTWO

KINO MÓWI: ILUZJE

KINO MÓWI: MŁODZI

KINO MÓWI: HORROR

KINO MÓWI: POLITYKA

KINO MÓWI: NAMIĘTNOŚCI

KINO MÓWI: NOWE HORYZONTY

KINO MÓWI: WOJOWNICY

KINO MÓWI: ŚWIAT W CANNES

KINO MÓWI: ROMANS Z SZEKSPIREM

KINO MÓWI: PRAWO I PORZĄDEK

KINO MÓWI: OSCAR

KINO MÓWI: TABU

KINO MÓWI: NIEWINNI

KINO MÓWI: ZEMSTA

KINO MÓWI: OFIARY WOJNY

KINO MÓWI: SERIALE

KINO MÓWI: HISTORIA

KINO MÓWI: LIPIEC

KINO MÓWI: NIEDOJRZALI

KINO MÓWI: DZIECI

KINO MÓWI: RODZICE

KINO MÓWI: SUPERMENKI

KINO MÓWI: OPERATORZY

KINO MÓWI: OBSESJE

KINO MÓWI: REBELIANCI

KINO MÓWI: MISTRZOWIE

KINO MÓWI: KOBIETA

KINO MÓWI: CZYTAMY

KINO MÓWI: IZRAEL

KINO MÓWI: CANNES

KINO MÓWI: MIŁOŚĆ I POLITYKA

KINO MÓWI: KOBIETY OSCARA

KINO MÓWI: BERLINALE

"KINO MÓWI: AUTOR" W STYCZNIU W ALE KINO+

KINO MÓWI: KUSZENIE W LISTOPADZIE W ALE KINO+

KINO MÓWI: NIEMORALNI W PAŹDZIERNIKU W ALE KINO+

"KINO MÓWI: E-MŁODOŚĆ" - O POKOLENIU INTERNETU

"KINO MÓWI: AZJA"

"KINO MÓWI" W LIPCU

PRZEMOC INACZEJ NIŻ W HOLLYWOOD - "KINO MÓWI" W CZERWCU W ALE KINO+

FILMOWE SPOJRZENIE NA INTYMNOŚĆ W MAJOWYM "KINO MÓWI" W ALE KINO+

"KINO MÓWI: OBLICZA WOJNY" W KWIETNIU W ALE KINO+

MIASTA INSPIRUJĄCE FILMOWCÓW W MARCOWYM CYKLU "KINO MÓWI: MIASTA" W ALE KINO+

OBRAZY WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA W LUTOWYM CYKLU "KINO MÓWI" W ALE KINO+

JAK GRAĆ NA EMOCJACH WIDZA? W STYCZNIOWE CZWARTKI W ALE KINO+ "KINO MÓWI: MUZYKA"

TRZY ODCIENIE KOMIKSU W FILMIE W GRUDNIOWE CZWARTKI W ALE KINO+ "KINO MÓWI: KOMIKS"

ODLEGŁE KULTURY, UNIWERSALNE TEMATY CYKL "KINO MÓWI: FILMY ŚWIATA" W LISTOPADZIE W ALE KINO+

TYLKO DLA DOROSŁYCH!
W PAŹDZIERNIKU W ALE KINO+ KINO MÓWI: SZTUKA KOCHANIA

KINO MÓWI - PROGRAMY



KINO MÓWI - ARCHIWUM

KINO MÓWI: POTWORY
KINO MÓWI: SIERPIEŃ
Kino mówi: Korpo
KINO MÓWI: REALIZM
KINO MÓWI: PRZEMOC
KINO MÓWI: W DRODZE
KINO MÓWI: PO OSCARACH®
Kino Mówi: Scenariusz
KINO MÓWI: BEZ WYJŚCIA
Kino Mówi: Forma
Kino Mówi: Trauma
Kino Mówi: Ekonomia
Kino Mówi: Wyparcie
KINO MÓWI: NIEZNISZCZALNE
KINO MÓWI: W RODZINIE
KINO MÓWI: ALEGORIA
KINO MÓWI: LEGENDA
Kino Mówi: Norma
Kino Mówi: Opętanie w marcu
Kino Mówi: Uciekinierzy
KINO MÓWI: WOJOWNICZKI
KINO MÓWI: NADZIEJA
KINO MÓWI: ZAGUBIENI
KINO MÓWI: DUMA
KINO MÓWI: STAROŚĆ
KINO MÓWI: FESTIWAL FILMOWY PRZEZ CAŁY ROK W SIERPNIU
KINO MÓWI: FESTIWAL FILMOWY PRZEZ CAŁY ROK W LIPCU
KINO MÓWI: DYLEMATY
KINO MÓWI: TWÓRCY
KINO MÓWI: SAMOTNOŚĆ
KINO MÓWI: ROMANS
KINO MÓWI: SPOŁECZEŃSTWO
KINO MÓWI: KŁAMSTWO
KINO MÓWI: ILUZJE
KINO MÓWI: MŁODZI
KINO MÓWI: HORROR
KINO MÓWI: POLITYKA
KINO MÓWI: NAMIĘTNOŚCI
KINO MÓWI: NOWE HORYZONTY
KINO MÓWI: WOJOWNICY
KINO MÓWI: ŚWIAT W CANNES
KINO MÓWI: ROMANS Z SZEKSPIREM
KINO MÓWI: PRAWO I PORZĄDEK
KINO MÓWI: OSCAR
KINO MÓWI: TABU
KINO MÓWI: NIEWINNI
KINO MÓWI: ZEMSTA
KINO MÓWI: OFIARY WOJNY
KINO MÓWI: SERIALE
KINO MÓWI: HISTORIA
KINO MÓWI: LIPIEC
KINO MÓWI: NIEDOJRZALI
KINO MÓWI: DZIECI
KINO MÓWI: RODZICE
KINO MÓWI: SUPERMENKI
KINO MÓWI: OPERATORZY
KINO MÓWI: OBSESJE
KINO MÓWI: REBELIANCI
KINO MÓWI: MISTRZOWIE
KINO MÓWI: KOBIETA
KINO MÓWI: CZYTAMY
Kino Mowi: Izrael
KINO MÓWI: CANNES
KINO MÓWI: MIŁOŚĆ I POLITYKA
KINO MÓWI: Kobiety Oscara
KINO MÓWI: BERLINALE
KINO MÓWI: AUTOR W STYCZNIU W ALE KINO+
KINO MÓWI: AUTOR W GRUDNIU W ALE KINO+
KINO MÓWI: KUSZENIE
KINO MÓWI: NIEMORALNI
KINO MÓWI: E-MŁODOŚĆ
KINO MÓWI: AZJA
KINO MÓWI W LIPCU
KINO MÓWI: PRZEMOC
KINO MÓWI: INTYMNOŚĆ
KINO MÓWI: OBLICZA WOJNY
KINO MÓWI: MIASTA
KINO MÓWI W LUTYM
KINO MÓWI: KOMIKS
KINO MÓWI: FILMY ŚWIATA
KINO MÓWI: SZTUKA KOCHANIA
KINO MÓWI: EUROPA
KINO MÓWI W SIERPNIU
KINO MÓWI: LGBT
KINO MÓWI W CZERWCU
KINO MÓWI: CANNES
KINO MÓWI: AKTOR
KINO MÓWI: KOCHAM
KINO MÓWI: KLASA ŚREDNIA
KINO MÓWI: AUTOR
KINO MÓWI: FILMY ŚWIATA
KINO MÓWI: ONI
KINO MÓWI: IV WŁADZA
KINO MÓWI: CZYTAJ!
KINO MÓWI: LGBT
KINO MÓWI: KONFLIKTY
KINO MÓWI: GENDER
KINO MÓWI: INNY ŚWIAT
KINO MÓWI: KUBRICK 2011
KINO MÓWI: KOCHAM
KINO MÓWI: SYSTEMY
KINO MÓWI: POD PRESJĄ
KINO MÓWI: 9 dolarów 99 centów
KINO MÓWI: Dzieci Quentina Tarantino
KINO MÓWI: TYLKO INSTYNKT
KINO MÓWI: The Company
KINO MÓWI: Palindromy
KINO MÓWI: Czeski sen
KINO MÓWI: MARTWA NATURA
KINO MÓWI: LALKI